tirsdag 7. oktober 2008

HAPPY PEPPY


Se den fine orkideen jeg fikk av MrsKnittyKitty:D Den stod utenfor døren min da jeg kom hjem på fredag. Det var en veldig hyggelig start på dagen:)Har pakket den ut altså, og nå står den på pc-pulten og skinner:) Men det har jeg ikke fått tatt bilde av.
Må nesten legge ut et bilde av flinke jenten min som fikk begynne med grøt i forrige uke:D Det gikk over all forventning, og grøten går ned på høykant. Aller helst skulle hun holde skjeen selv i begynnelsen, men nå har hun visst forstått at maten kommer fortere om mamma får holde;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

very clever.

Monica Therese sa...

Store flinke jenten din!! Tenker at hun sover bedre og lenger og når grøten er kommet inn i systemet,husker jeg syntes det var herlig!!

Jeg har bare 38 dager til termin idag!!!!

Monica Therese sa...

striper =) med litt farge på =) Det er Frk Hansens nye mål å få meg blond igjen,mens jeg stritter litt imot og nekter å gå all the way...hehe..!!