onsdag 22. oktober 2008

FULL RULLE

I dag har Askøyjentene mine vært på besøk:) Alltid like koselig. Ina og Ciara er hjemmom en ukes tid fra Oslo så de kom, og Gina med Noah, Lene og Carina. Det blir en del action med 3 smårollinger i alderen 6 mnd til 2 år;) men det er bare koselig. Ciara er veldig opptatt av Ella, og det var veldig gøy å "mate" henne med tutekoppen. "Aaaaa" sa Ciara, og Ella gapte. he he Og så må jeg nesten legge ut ett bilde av tapre jenten min som var innlagt på Barneklinikken fra tirsdag til fredag forrige uke. Det var virkelig ikke noe morro, men gullet mitt ble kjapt bedre av behandlingen og sjarmerte alle damene der oppe i senk;) Torsdag kom tante Adeline på besøk og passet gullet noen timer så mamsen fikk kommet seg til fysio. Måtte få en hastetime for den løvtynne madrassen jeg fikk på gulvet der oppe tok knekken på kroppen min. Natt til fredag derimot var de grei nok til å gi meg en ekstra madrass så siste natten ble litt mer behagelig.

Ingen kommentarer: