onsdag 22. oktober 2008

TAKK

10 ting jeg er takknemlig for i dag

1.alle jentene mine og familien som alltid stiller opp
2.at Ella Bella fikk den beste behandling på barneklinikken og ble fort frisk:D
3.telefonen, en av tidenes beste oppfinnelser. Uten hadde jeg forgått av lengsel etter min kjære Papa-Ella
4.tankenes makt
5.Helse Bergen på sitt beste;)
6.Lars Vaulars flotte tiltak med Diamanter og Kirsebær
7.alt det vakre i verden, en solnedgang, høstkledde trær, en blomstereng...
8.mennesker som bryr seg
9.frihet til å ta egne valg
10.evnen til å se glasset halvfult;)

4 kommentarer:

Monica Therese sa...

Det hadde vært kjekt det =) Jeg trenger uansett å komme meg litt ut av huset innimellom!! Dessverre så er det bare helsesøster på helsestasjonen her,jordmoren har laaange køer for å komme til hos henne.Jeg vurderer en privat en bare for å få snakket litt om seteleie og se hva hun mener,hun holder da til i Åsane og koster 500 kr timen.Men en time eller to skal jeg koste på meg om hun kan hjelpe =)

Monica Therese sa...

Hehe.. 8 om morgenen er ikke noe for deg nei ;)
Men 11 høres kjekt ut det,jeg står på kaien og venter på dere jeg da =) Kan jo spise lunsj på Baker Brun? og sjekke ut den nye barneklær butikken borte på Esso'en??

Åse sa...

så fint innlegg! sko ønska mången flærre såg på ting sånn så deg, då trur eg lett verden hadde blitt ein bére plass :)
ein tankevekkar.

Unknown sa...

Synes du det? Det var var snilt sagt:) Takk. Er ikke alltid like lett å se det slik, men derfor skriver jeg takknemlighets-dagbok i blandt, så får jeg litt perspektiv på ting:)