onsdag 29. oktober 2008

UTFORDRING!

Jippi, dette er morro tidsfordriv. Følte meg truffet av Mrs Knitty Kitty

1.Har du vært i noe forhold dette året? Ja
2.Har du feiret bursdagen din enda? Ja, var veeeeeldig koselig
3.Kysset 2 personer på en kveld? nei
4.vært på en diett? Nei, sundt kosthold;P
5.Møtt en spesiell som har forandret livet ditt? Ja, Ella Bella
6.Vært utenlands? Danmark
7.Hva tenker du på nå? Om jeg skal ut og reise snart!?
8.Klemt noen? Klemmer hele tiden:)
9.Sovet i en annens seng? Ja, ganske mange. he he.
10.Fått en jobb? Teller det å bli mamma?;)
11.Gjort noe du har angret på? Sikkert

Siste:
Siste person du klemte? Ella Bella
Siste som ringte deg? Mum
Siste gangen du følte deg dum? Gjør jeg hele tiden, er så vimsete:P

Fakta:
Hjemby? Bergen
Alder? 25
Frisyre? "Strukturklipp";)
Øyefarge? grønn/brun
Høyde? 1.62 kanskje!?
Humør? Godt humør:D
Hvor vil du helst være? med Juma
Hva var det siste du drakk? Saft

Ting om mitt kjærlighets liv:
Har du noengang vært forelsket? Ja
Tror du på kjærligheten? Absolutt
Har du noensinne fått ditt hjerte knust? Ja
Har du knust noens hjerte? Det tror jeg ikke nei
Har du falt for din beste venn? nei
Har du likt noen uten å fortelle dem det? Ja
Er du redd for forpliktelser? Var nok det;)
Har du hatt flere enn 5 faste forhold i ditt liv? nei

Følelser:
Savner du noen akkurat nå? Ja, mest Juma
Er du lykkelig? Det kommer seg:)
Spiser du noe akkurat nå? nei
De siste ordene du sa til din far? Husker ikke
Siste sangen du sang? Pitt Pott Nøtt
Den siste tingen du lo av? Ella Bella
Den siste tingen du sa? Tittitt
Den siste personen du gråt for? ??
Hvilken bakrunn har du på pc'en? Nydelig bilde av Bergen lånt fra Merete sin fotoblog
Setning du bruker mye nå? "Tittitt Ella Bella" og "Jobber med saken"
Har du noen gang sagt "jeg elsker deg"? Ja, hele tiden
Drømt noe skikkelig rart og opplevd det dagen etter? nei
Den verste følelsen i verden? håpløshet
Fremtidig datters navn? Aner ikke.
Fremtidig sønns navn? Her er det en lang liste;)
Hva har du på deg når du sover? Truse, ammebh og topp

Jippi, utfordrer Tine og Åse Marifjæren;)

2 kommentarer:

Monica Therese sa...

YIPPI YIPPI YIPPI!!!!
Har vært hos jordmor ikveld,og han ligger IKKE i seteleie =) =) =)
Fikk også løst litt opp i den fødsels angsten det går opp for meg at jeg faktisk har,innser at jeg ikke kunne blitt kvitt den på egen hånd.Deilig å se lyset i enden av tunnelen og vite at det ikke er et hurtigtog liksom ;)

Monica Therese sa...

God morgen =)
Tidlig oppe idag ;)
Joda,har en avtale med henne om 2 uker,gleder meg til å treffe henne igjen,innsër at jeg var rimelig låst i tankegangen ang fødsel,ville egentlig ikke føde jeg..hehe..!!
hvis du søker på jordmor kjersti kommer du rett inn på nettsiden hennes foresten.
Frk Juvik skal på ultralyd idag,hun gleder seg vilt,jeg gleder meg masse på hennes vegne og er jo nyskjerrig på hva som gjemmer seg i den lille magen hennes,for den er ikke særlig stor altså.Jeg skal sitte modell for Frk Hansen på oppsett idag,hun lovet at det ikke skulle ta så mange timer ;)