søndag 28. september 2008

GET SMART


I går var jeg på kino:D Helt alene, for første gang i mitt liv, uten Ella på kvelden for første gang siden fødselen, og ute av huset etter kl. 19 for første gang på sikkert ett halvt år. Og selv om det var litt skumelt å gå fra småen så var det veldig deilig å være helt alene en liten stund. Ella hadde det kjempefint med min søster. Litt grining, men absolutt overkommelig og da jeg kom hjem igjen rundt kl.23 sov hun søtt på sofaen her. Da la jeg henne i egen seng, og hun sov (nesten sammenhengende;) videre til kl 4. Helt supert.
Filmen jeg så heter Get Smart og er en komedie med Steve Carell og Anne Hathaway. Jeg har alltid likt Anne Hathaway, selv om jeg aldri har likt rolefigurene hennes merkelig nok. Men endelig spiller hun er kul rolle, med akkurat passe mengde humor, og ikke en noe vimsete tenåring. Steve Carell er også hysterisk morsom, han har den type over-tydelig humor som virkelig passer perfekt med den små-nerdete utstrålingen han har. Filmen hadde også en passe mengde slap-stick humor, blandt annet en scene der Steve Carells rollefigur skyter seg selv om og om igjen med en mini harpun han fisker frem fra sin swiss army kniv, pinefult men Carell har ett morsomt forråd av banneord som han høylydt lirer av seg. Jeg er ikke nødvendigvis så kresen, men denne filmen er i allefall en femmer i mine øyne:)

3 kommentarer:

Åse sa...

så bra! at det gjekk fint med ella og at du likte filmen!
ikkje verst å gå på kino åleina.
blir bra ikveld! :D

Monica Therese sa...

Gratulerer så mye med første kvelden uten EllaBella'en =)
Litt vemodig(?) men samtidig litt deilig med voksentid også kan jeg tenke meg??

Tror Nichen var 5 mnd første gangen jeg var ute alene etter han ble født,og da endte jeg på vorspiel hos JanReidar og på byn med Elin og Cath etterpå..hehe..!

Unknown sa...

Det var mest deilig;) he he. Visste jo at hun hadde det bra med min søster, og hadde ordentlig godt av å være helt alene litt:)
Ja, Ella er jo 5 måneder hun også:) Eller, -1 uke ca da jeg var på kino. Passe alder det!:)