fredag 29. august 2008

HEI SVEIS:P

Slik ble det, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd:) Det ble nøyaktig slik jeg hadde sett det for meg. Frisøren var en lærling med navn Julia ved Monna Lisa Frisørteam i Engen. Hun var super hyggelig og veldig flink og nøye. Tenker eg blir å dukke opp der flere ganger:) Monica ble også kjempe fin med nye sveisen, så vi spradet rundt i sentrum med hode løftet høyt, veldig stolte av de flotte sveisene våre;)

Ellers fikk jeg fantastiske nyheter i dag. Tidligere i år fikk jeg nemlig avslag på søkna om overgangsstønad fra NAV fordi de mente jeg ikke kunne regnes som eneforsørger fordi jeg ikke er singel. Bare tull i mine øyne, så jeg har klaget og klaget og ringt og skrevet, og lang historie kort, NAV Klage og Anke som er siste klageinstans har innsett feilen og godkjent meg som enslig forsørger:D JIPPI! Så deilig at rettferdigheten seirer til slutt;)

4 kommentarer:

Elin sa...

Så fin du var!

Herlig at du fikk medhold i klagen da, men det skulle jo egentlig bare mangle!

:)

Unknown sa...

Takk:)
ja ikke sant, så eg hadde bestemt meg for at en snille person på nav klage og anke skulle innse feilen:) helt supert:D

cat sa...

Så fin du var på håret:-) og kjempe fint at det ordnet seg

Unknown sa...

Takk takk:D