torsdag 28. august 2008

FULL KONTROLL

Ella har blitt 64,5 cm lang og veier 6610gram. Var ikke så kjekt på vekten og målebordet i dag, og i allefall ikke noe morsomt å få vaksiner. Men så lenge hun får sitte trygt på mamma sitt fang med smukken sin etterpå så går det bra:) Hun var så flink så:)

Etterpå møtte vi Monica og tuslet litt rundt. Fikk en flott rød strikket genser til Ella som farmoren til Monica hadde vunnet på basar. Takk takk:) og Ella var kjempesøt i den flotte strikkede luen vi fikk i settet fra Monica før fødselen.

På vei hjem igjen gikk vi forbi en frisør salong der det stod de trengte folk til klipp for en lærling, og vi hadde snakket om akkurat det tidligere på dagen. Jeg har aldri helt turt å gå inn og bestille time, men med ett lite puff i ryggen fra Monica fikk jeg meg inn og skal klippes i morgen kl.11. Veeeldig spent, og aner ikke hvordan jeg vil ha det, men er veldig klar for litt forandring. Har jo nesten ikke hår igjen no, for mister kilovis hver dag føles det som, så kanskje en klipp som gir litt volum!? Vi får se...

2 kommentarer:

Monica Therese sa...

Du skal bare se at vi kommer ut derfra med hver sin "BOB"..hehe..!!

Unknown sa...

Oh no, det går ikke jeg med på.. hehe. Skal neholde lengden uansett, har spart alt for lenge!!:)