lørdag 30. august 2008

DET GÅR SEG TIL;)

Lille gullet mitt tok kvelden kl.19 i går!:D Våknet en gang etter ca 30 min så da bysset jeg henne i søvn igjen og la henne tilbake i sengen, og der lå hun. Sov søtt til jeg gikk og la meg ca halv tolv. Da tok jeg henne oppi til meg og gav henne mat (av erfaring vet jeg at hun våkner rundt tolv ett sted og vil ha) så la jeg henne tilbake i hennes egen seng igjen:) Suksess! Greit nok våknet hun igjen nærmere tre, og da sovnet jeg mens hun fikk mat så resten av natten ble hun oppi med meg. Men jeg ser ett lys i enden av våketunnelen;) Skal nok få en ordentlig rutine på det om ikke alt for lenge.

1 kommentar:

Monica Therese sa...

Er det ikke deilig når en får rutine på leggingen? Husker når jeg endelig fikk Nicholas til å legge seg tidlig,da var det så deilig å kunne sove om nettene igjen =)