lørdag 30. august 2008

FANCY PANTS

I dag har Ella og jeg vært på en laaang trilletur i byen, og shoppet litt. Fant meg en høstjakke, og enda ett par råtøffe jeans:D Jakken fra forrige høst er nå alt for stor, og jeg har ingen bukser igjen som passer eller ikke er mamma-bukser. Klær skaper folk sies det og det tror jeg på. Har følt meg som en slabedask der jeg har vasset rundt i alt for store bukser og utvidete topper, men nå, med den nye sveisen til føler jeg meg sofistikert og fashionabel;)
Ella var i hundre hele dagen, og lå og pratet og smilte i vognen hele tiden, og var så rolig når mamsen dro henne med inn i prøverom etter prøverom:)

Og der, kl.18.50 tok Ella kvelden:) Spent på om hun får sovet noen timer i strekk nå.

2 kommentarer:

Monica Therese sa...

Så Flott du ble da =)
Er det ikke deilig å endelig kunne skifte ut garderoben og føle seg litt mer fashionable?? Gleder meg til det er min tur,mamma klærne er ikke alltid så glamorøse ;)

Unknown sa...

Helt supert:) Og deilig å komme inn i litt tøffe jeans;)