tirsdag 19. februar 2008

HEKLEMANI

Her startes det ene hekleprosjektet etter det andre, ruter i flust, noe som kanskje blir en kjole hvis jeg klarer å følge oppskriften (ble litt ambisiøs der ja;)) og mitt siste prosjekt; rangler:D

Slik ligger altså kjolen an, tror jeg har misset veldig på fellingen, og skjønner ikke helt oppskriften,så er mulig jeg må begynne på nytt etter litt veiledning fra Monica;)



Første forsøk på rangle ble noe uformelig;)



Andre noe bedre:) og fullført. Neste gang skal jeg ha kjøpt inn vatt til å fylle den med, denne er fylt med deler av en KID pose og så vil jeg ha en liten bjelle i så det faktisk blir en rangle:)

3 kommentarer:

Monica Therese sa...

Du er jo blitt helt ufattelig flink på no time at all =)

Monica Therese sa...

Jeg og Elin har arrangert strikke kafe på kafe aura på søndag som kommer,og du dukker selvfølgelig opp der sant?? Hekling er selvsagt tillatt... =)

Unknown sa...

Takk:) Men du, no søndag som kommer er jeg i Oslo:( Men neste gang joiner jeg:)