torsdag 14. februar 2008

HAPPY VALENTINE!

I dag har vært en meget koselig dag. Startet dagen med en bytur med Mrs Knitty Kitty Vi gikk i ett par garnbutikker og så kjøpte vi garn og heklepinne til meg før vi satte oss på cafe og koste oss med kakao. Monica lærte meg å hekle:) Super flink til å lære bort så det gikk kjapt og jeg er i gang med min andre rute som mest sansynlig til slutt skal bli til ett lappeteppe til lille Ella nå hun kommer. Prosjekt! Jippi! Takk takk M:D For å "feire" valentine har min kjære og jeg vært og spist på Peppes og det var nydelig. Takk kjære♥

Min aller første heklede rute

Sånn gjør vi det i Afrika!:P tihi

2 kommentarer:

Monica Therese sa...

Så bra at dere fikk en date =) Mamma ringte meg og spurte om Amalie kunne overnatte her sånn at DE fikk seg en date,Rune var sen hjemme idag så jeg sa nå bare ja..hehe..!! Så da blir det ikke mye bruk for det jeg kjøpte i kveld ihvertfall..hehe..!! Lykke til med heklingen din =)

Unknown sa...

Du får spare "gaven" til helgen;)