fredag 27. april 2012

Nye tider, nye begynnelser, nye impulser!

Har latt meg inspirere av både andres og av å lese gjennom mine egne gamle blogginnlegg og blåser herved støvet av gamle sjelerogjuveler.blogspot.com :D Jeg har en liten stund blogget under sjelerogjuveler.wordpress.com, men har ikke blitt helt komfortabel med formatet og begrensningene der.

Her hos Blogspot kan jeg lett endre html koden og få akkurat det utseendet jeg selv ønsker på bloggen:) Supert! Oppussingen er i gang, med ny header og bredere format, og det kommer nok kanskje til å se litt rart ut nå i begynnelsen, men det kommer seg snart;)

En rolig start da, men nå stikker jeg straks ut en tur i det nydelige været og så kanskje en tur på mini-konsert på Askøy Senter så da kommer jeg nok tilbake senere :D

Tudelu.

B-)

Ingen kommentarer: