søndag 17. mai 2009

HIPP HIPP HURRA!

Gratulerer med dagen Norge!:)
Det har vært en nydelig dag her i Bergen med strålende sol fra begynnelse til slutt. Vi var sent ute, men de timene vi fikk var fylt med liv og kos. Etter å ha gått en kjapp runde på Festplassen tuslet vi bort til Bølgen og Moi der vi koste oss med en deilig buffet. Restauranten var kjekk, med hyggelige servitører og god mat, men det var dessverre en del småting som trakk ned inntrykket litt. Blandt annet gammelt slitt bestikk som så flekkete ut.
Selskapet der i mot var helt suverent;)

Gratulerer også til herr Rybakk med en suveren seier i Moskva i natt. Det var vel fortjent, og selv om jeg aldri har vært spesielt interessert i hele GP sirkuset klarte jeg ikke å slå av tven og gå og legge meg i går da stemmene ble lest opp. GP i Bergen neste år??;)

5 kommentarer:

Monica Therese sa...

Gratulerer så mye med nasjonal dagen idag =)
Hadde Ella det bra? likte hun alt styret og folkemaset? Vi gikk i tog og så var vi på barneskolen en tur etterpå.Spiste sen lunsj hos mamma,ungene koste seg stort ;) Som Nicholas sa når vi ikke fant mormoren med en gang... "jammen mamma,jeg TRENGER mormor..." Han er så skjønn =) Tenkte meg en tur til byen i neste uke,rusle en tur til Fretex og myse,se om det er noe jeg kan klippe i ;) Og levere mycke for sen pakke til Ella-Bellaen =) Gi en lyd om du har en ledig dag ;)

Monica Therese sa...

P.s; har byttet profil bilde... you like?? hehe..!

Barneboden sa...

Bare ett lite tips :-)

http://www.barneboden.no/

Monica Therese sa...

Hei hei =)
Håper du hadde en flott dag idag,og hils bursdags gutten og ønsk han en fin dag,selv om han ikke skal feire ;)
Tenkte bare at jeg skulle tipse deg om denne trekningen ;)

http://mrsknittykitty.blogspot.com/2009/05/gratulerer-til-retro-elephant.html

Tenkte på deg da jeg så de søte små myntpungene,jeg elsket dem og bare MÅÅÅ ha en sånn selv,men det ender vel med at jeg må sy den selv ja..hehe..!!

Akkurat nå har jeg satt på film til Nicholas (Historien om Desperaux),Liam sover og mor har hodepine,da er det deilig med en "barnevakt"... ;)

Ha en strålende dag,så snakkes vi en av dagene eller til uken?

P.s; lyst å være med på stoff og stil og sy kjole med meg og Ulrikke foresten? vi har ikke sydd sammen,vi har bare skjært ut stoffet og sydd rundt ;) Vi valgte samme halterneck kjole mønster,sååå stilig da ;)

Monica Therese sa...

oi,det ble en laaaang "kommentar"... =)