lørdag 11. april 2009

DEILIG VÅR!

I går tok Ella og jeg en tur på Nordnes i det fine været. Eller, Ella sov mesteparten av turen, så da tok jeg nytte av den pausen til å leke meg litt med kameraet. Er så mye nydelige blomster som titter opp over alt nå. Jeg elsker våren, den minner om det som kommer, gir ett lite hint om hva en har å glede seg til til sommeren:)

Da Ella våknet fra luren sin fant vi oss en lekeplass der hun fikk testet ut den nye bøtten og spaden sin. Det var ikke så veldig spennende visst, hun er nok litt liten enda, men det ble i allefall noen fine bilder. Vi prøvde ut dissen også, og DET var gøy det, trygg på mamma sitt fang. Dessverre hadde jeg ikke stativet med så det ble det ikke noen bilder av.

Note to self: "Ta med stativet neste gang" ;)










2 kommentarer:

Monica Therese sa...

Nydelige Ella-Bella =)
Ser ut som dere har hatt det kjempekjekt i parken,blir gjerne med å triller i parken en dag,det er jo så pent der!!
Jeg tror at jeg hadde en sånn hage der jeg bodde i mitt forrige liv ;)
Alle prinsesser hadde jo det..hehe..!
Jeg er helt oppslukt av symaskinen alle mine ledige minutter for tiden,men må jo ha litt luft og normale samtaler som ikke innebærer pludring og "aaarøøøøøøe"...=)

Monica Therese sa...

Tusen takk for alt skrytet... *rødme*

Blir jo helt månebedotten her..hehe..!!

Jeg kan godt komme til byen på Tirsdag eller muligens Onsdag om du vil ha Elle-Bellaen i barnehagen Tirsdag ;)
Kanskje vi kan være sånne supermammaer og ha med oss lunsj med drikke og sånne ting.. hehe..!!
Jeg tar med sitte underlag jeg,så slipper vi å fryse på rumpene våre.

Kanskje jeg kan friste med en tur på stoff og stil?? Jeg tenkte at det kunne bli Ella-Bella's bursdags gave (hvis jeg får det til da,det er jo ikke sikkert), og da vil jeg gjerne at du velger ut farger og sånt ;)