lørdag 28. april 2012

Dagens: Whatchamacallit

Gårsdagens forberedelser til kveldens festeligheter sitter enda i, og da jeg ikke er helt klar for å fullføre looken såpass tidlig på dagen så ble det til at jeg tok sjangsen på å vise meg offentlig i denne lekre updoen;) Så da er kveldens drikkevarer og morgendagens rekonvalesensedrikk handlet inn og jeg kom meg hjem igjen med både humøret og stoltheten i behold;P Da må jeg nesten ligge ut en ekstra sneakpeak her på bloggen, ett "Før"!


Tanken bak hårpryden er at ved å la håret tørke i denne updoen så skal jeg få vakre vintageinspirerte krøller;) Spent på resultatet ja! Oppskriften fant jeg her på hjemmesiden til Maja som jeg studerte Grafisk Design med årene 2004 til 2006:) Siden hennes er verdt en ekstra titt, hun skriver om mote, livet, hverdagen og de fantastisk flotte illustrasjonene hun lager! :)

So long, snart tilbake med "Etter" bilde... ;)

Ingen kommentarer: