fredag 26. desember 2008

SÅNN GÅR NO DAGENE!

Har visst hatt meg en pause i bloggingen, men kanskje er jeg tilbake nå!? Tror det må bli sånn, for energinivået er ikke alltid stabilt, og eksponeringsbehovet går op og ned i samme takt. Men er ikke det greit da? Må vel ikke blogge hver dag? I blandt må jeg være litt alene i min verden også;)

Desember måned har i allefall gått i juleforberedelser, og de siste uken har vi vært supersosiale Ella Bella og mammaen hennes. Vært i julebesøk og babybesøk, og siden tirsdag har min søster Tante Adeline vært hos oss. Veldig koselig å være litt flere i blandt også.
Kommer nok en del flott bilder snart, for jeg har fått meg speilrefleks. Canon eos 450D:) Vakre maskinen som produserer så nydelige bilder. Veldig fornøyd...

1 kommentar:

Monica Therese sa...

Hei hei Bitten og Ellamoren!! Takk for sist og vel overstått julefeiring =) Så kjekt at du har fått nytt kamera,nissen er snill i år ;) Han delte ut et sånt et til oss også ;) Liam har vært en engel i disse travle dagene,og det har storebroren også. Julaften gikk som en drøm,selv om det var pakker til over hodet på han omtrent..hehe..!!

Vi får ta oss en dag på fløyen og ha en "photo-shoot" av ungene,med våre fantastiske nye kameraer ;)

Ha en strålende romjul Darlings,klem fra oss 4 =)