tirsdag 22. juli 2008

FOTO-MANIA...

Det er på tide med en oppdatering, blir ikke så ofte da det enda er travle dager med masse rutiner som skal innøves. Men her kommer i allfall litt bilder av gullet mitt...

På første bildet er er hun enda bare 15 dager gammel, og pitteliten:) Nå er hun ca 13 uker og vokser og utvikler seg i rekordfart. Hver morgen våkner hun med ett smil og ligger som oftest og pludrer og hviner for seg selv så jeg får tatt meg en kjapp dusj.Grådig kjekt, og veldig søt der hun ligger helt i sin egen verden og stirrer på noe bare hun kan se der oppe i taket ett sted. Hun har smilt nesten fra dag en, og nå er det ikke langt mellom dem og hun er absolutt ikke gniten på dem heller:) Både kjente og fremmede får ett lite smil bare hun får sett litt på de, studert de litt. Og til mammaen sin pøser hun på med smil og koseprat hele dagen lang og skrattler når vi tuller og prater sammen. Hun er rett og slett til å spise opp og så lik på pappaen sin...















2 kommentarer:

Monica Therese sa...

Så skjønne bilder du har lagt ut,hun blir bare penere og penere denne lille frøkenen =)
Nå jobber jeg bare 30 %,så bare si ifra om du har tid til overs en dag =)

Unknown sa...

Tusen takk:) Ja, jeg er alltid klar for en liten trilletur...