torsdag 3. april 2008

NAMMENAM!

I dag etter en tur i Åsane og på IKEA, kom jeg hjem til en liten overraskelse i postkassen fra en "hemmelig" venn;) I en liten gjenkjennelig;) gullpose lå 5 biter deilig sjokolade fra sjokoladebutikken på Galleriet.. Jeg klarte så vidt det var å holde meg i tømmene lenge nok til å få tatt ett bilde av godsakene, så jeg kan dele med dere alle:P he he.. Tuuuusen takk min kjære "hemmelige";) Det var NAM! og en veldig koselig overraskelse å komme hjem til:)

Ellers må jeg jo legge ut litt bilder fra da Ina og Ciara var på besøk fra mandag til onsdag forrige uke. Det var veldig koselig og veldig actionfylt;P tihi...
Og, nytt bilde på magetråden:)









Å cruise i "Porchen" til Baby-Ella var tydeligvis det gøyeste som fantes den dagen;)


Her stod det en gang ett hvitt hus der blandt annet jeg bodde:) Borte vekk!

8 kommentarer:

Monica Therese sa...

OI!! Nå ser du jo at du er høygravid,har magen falt helt ned nå?? Ser ut som du har vært hos frisøren en tur og... ;)

Unknown sa...

Ja:)tror ikke den kan komme mye lengre ned no. he he. Føler meg veeeeldig fødeklar i allefall..
Og noen runder med lilla shampoo har gjort susen på det gule håret:)

Monica Therese sa...

Tuuusen takk Darling!! Nå skal jeg bare nyte det (om jeg bare klarer å holde meg våken da) og ta det som det kommer!! Vimse-vims fra meg =)

Unknown sa...

Høres bra ut;)

Anonym sa...

Har det kommet baby nå?

Monica Therese sa...

Halloen darling! Nå er det en stund siden sist,jeg skal absolutt ikke skryte på meg at jeg har vært flink å ta kontakt i det siste *flau*
Har vært passelig ødelagt,men denne uken blir jeg hjemme pga en forkjølelse,så får slappet av litt da.I mellomtiden ser de ut til at lille vennen suger all energi ut av meg,gleder meg til det går over og jeg kan nyte resten av tiden også gleder jeg meg til du begynner å blogge igjen,er inne og sjekker omtrent daglig ;) Ha en strålende uke og gi Ella en klem fra meg =)

Monica Therese sa...

Ligger foresten en utfordring inne hos meg til de som vil ta den =)

Monica Therese sa...

Hei hei Frøknene =)
Stikker innom en liten tur her jeg,men det skjer jo ingenting!!! hehe,nå skal ikke jeg skryte av så mye action inne hos meg heller *flau* Tenkte å stikke innom deg en tur idag om du er hjemme =)