tirsdag 11. desember 2007

NØRD!!

Gud eg en en nørd, ikke at det var noe nytt, men nå er det altså understreket med tykk sort markør!! Jeg har lenge tenkt at jeg kunne tenke meg å begynne med noe slikt som scrapbooking, men det er liksom så mye å handle inn og sette seg inn i og dille med,og då blir eg litt satt ut. ( er jeg litt lat kanskje!?:P ) Men, i dag har jeg funnet den ultimate løsningen, hobbyen for meg med stor H! Digital Scrapbooking! Tihi.. I steden for klipping og liming med saks og limstift foregår alt i photoshop, noe så genialt. He he. Som den grafisk designeren eg skryter på meg å være så burde jeg jo ha klart å finne på noe så enkelt selv, men men.. Får skylde på hormontåken;P

Now then, så snart vi har fått tak i en ok datapult el. så jeg får laget meg ett lite "kreativt hjørne" for min kjære, dypt savnede MAC (!)som har vært pakket ned i esken sin så alt for lenge, blir det digiscrapping for alt photoshop er verdt;)wee...

2 kommentarer:

Elin sa...

Lurt! Bare tenk så mye mindre rot det blir :D

Unknown sa...

Ikke sant!? He he. og eg elsker jo å sitte foran maskinen og plundre i photoshop fra før så det er midt i blinken:)