torsdag 19. april 2007

SÅNN GÅR NU DAGAN

Har ikke væært all verdens action de siste dagene, så har vært litt slapp med bloggingen. Men litt skal dere no få:) På lørdag var vi på Emilie sin aller første konsert med koret. Det var veldig kjekt, kjente eg ble litt rørt:) (som den tidligere barne-kor-jenten eg e:) Mandag var eg og beøkte Ina og lille Ciara:) Fikk sett plantegningen på leiligheten vi skal flytte inn i. Egeninnsatsen begynner neste uke, så då e d på med forkleet, maler-mester-Bitten kommer:D Vi "drømmer" om en dobbel slik etasje-seng i aluminium som de har på ikea til meg, men tror ikke d e plass på kontoret som skal bli mitt lille krypinn det neste halve året... Men vi får se. Satser på at målene på tegningen er feil. he he... Ellers har det vært jobb og slacking hjemme. Kjøpte ett par søte "øreringer" på Cubus før jobb på tirsdag(fargene ble litt rare ser eg så det ser ut som om de er i gull, men de er i sølv altså:) ) de skal vises frem i helgen tenker eg:D og kanskje de grønne slingbacksene får lufte seg litt hvis været holder:)





2 kommentarer:

Monica Therese sa...

Titten tei Darling!
Det er Kiwi i Florvåg,de kunne tilby meg dobbelt av det jeg hadde.så da slo jeg til (",)

Unknown sa...

Så flott:) Grattis!