onsdag 21. mars 2007

SKJØNNINGENE

Nå har jeg vært oppe og besøkt Ina og lille Ciara på KK, hun er så nydelig. Pitteliten, og veldig søt selv om hun ikke var helt fornøyd hele tiden:D Stolte bestemor May var der også, og de var alle tre veldig slitne etter en lang natt stakkers. Men de holder humøret oppe bare ved å se på den lille gullklumpen. May-Britt og foreldrene var også innom, og det blir nok en del "tante"-besøk i løpet av dagen tenker eg:) Var nytt og litt merkelig å se Ina i morsrollen, men hun kler den veldig godt og en kan se at instinktet er der og hun er og kommer til å være en super mor. Stolt av deg Ina!:)

Velkommen til verden Ciara!
(som forøvrig uttales "kiara", ikke "siara"!:)





1 kommentar:

Anonym sa...

**Vakkert barn med et usedvanlig vakkert navn**
Var det første som slo meg...Og mor ser også flott ut for å ha løpt 5 milen (",) Hils henne fra meg og si gratulerer så mye med prinsessen...*Det kom en liten prinsesse,til helt riktig adresse...*
Blir helt rørt her.. Ha en fiiin dag da bitte-liten min!! Nyt Bergensvåren!